2016. szeptember 20., kedd

Reggeli edzés - egyek vagy ne egyek?

Reggelente tornázom, most épp a 25 perces zsírégető tornavideó segítségével, amit 15 perc hullahoppozás követ. Szerencsére egy barátomtól hallottam, hogy a fehérjeturmixok szeptember végéig kedvező áron megvehetők, így be is újítottam egy számomra új ízt a cafélatte fehérjeport. A koffein tartalma miatt reggel kávé helyett iszom, közvetlenül a mozgás után. Ennek a fehérjepornak nem ajánlott a fogyasztása este, helyette lehet kapni több féle ízben, én most épp a kókuszossal szemezek. Vettem egy új shakert is, amiben vitaminokat is tudok magammal vinni, az alsó nagyobb tartályban pedig magvakat, vagy a fehérjeport is tárolhatom. Nagyon praktikus, és a mérete is megfelelő.



Végre újra elkezdtem heti egyszer edzőterembe járni, ez egy kiegészítése az itthoni tornáimnak. Az egyik barátommal voltam legutóbb, nagyon sokat segített azzal, hogy javasolta mikor mit csináljak. Ez alkalommal kardióztam, erre fektettünk hangsúlyt. Kellemesen elfáradtam, és elégedetten tértem haza. Erre kicsit felkészültebben kellett indulni, megvolt a tipikus dilemma egyek, vagy ne egyek. A reggeli kardióedzés ugyanis igazán jól betudja indítani a zsírégetést éhgyomorra. Mégis amellett döntöttem, hogy egy turmixot azért készítek egy natúr-joghurtból és egy banánból. Ez elegendő energiát adott az edzés végéig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése