2017. július 15., szombat

Nyári helyzetjelentés

Nyár közepe van, és én örömmel jelentem, hogy a 2017.május 22.-én kezdett diétám igazán eredményesen teljesít. Sikeresen megszabadultam hat kilótól, így rendkívül motiváltan folytatom tovább. Büszke vagyok erre az eredményre, és egyszer sem "csaltam" közben. A napi szénhidrát bevitelem 120-140 gramm fölé nem igen emelkedett. A mozgást heti 3-4 alkalommal sikerült beiktatnom. Jelenleg elsősorban a hátsó fertályamra összpontosítok mozgás terén, mert nagyon sajnálnám, ha onnan fogynék le, inkább egy kis izmot építek oda lehetőség szerint. Ezt gumiszalaggal, vagy lábsúlyzós gyakorlatokkal érem el.
Mostanság újra iszok zöldturmixot spenótból vagy salátából, és banánból készítve. Már nem vonom meg magamtól a banánt, ahogy eddig tettem. A banán szénhidráttartalma 100 grammban 24 gramm, így sokat nem lehet belőle fogyasztani. Reggeliként viszont zöldturmix, vagy csak gyümölcsökkel fogyasztva jól beindítja a napom.
Tojást szinte minden nap eszek, gyorsan elkészül és laktat, ezért egy kis uborkával, paradicsommal mindig szívesen fogyasztom. Az elmúlt hetekben a magok is előnyt élveznek. Olykor vacsora helyett is magvakat fogyasztok, napraforgó, tökmag vagy mogyoró formájában.


A -6 kiló már majdnem a fogyásom kitűzött célja, a következő cél a súlymegtartása és az alakformálás. Erre még konkrét tervek nincsenek, lesz minek utánaolvasni. Ami biztos, hogy nem állok vissza a régi értrendemre, mert érzem, hogy bizonyos ételek egyáltalán nem tettek jót a szervezetemnek. A cukor pedig már nem is hiányzik. Az életmódváltás itt kezdődik. :)


Variációk low carb reggelihez:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése